ویژگی شرکت های برابری

چهارشنبه 15 مرداد 1399
13:09
احمد کلهر

بیشتر مردم گاهی اوقات کلمه های اتوبار و باربری ستارخان را به جای یکدیگر استفاده می کنند و از متفاوت بودن این دو اطلاعی ندارند اما باید بدانیم که این دو واژه معانی مختلفی دارند.

بطور کلی از کلمه اتوبار اکثرا برای شرکت‌هایی با فعالیت در زمینه حمل و جابجایی وسایل منزل و یا اداره و حتی سطوح مختلف بسته‌بندی استفاده می‌شود.

بخش اول این کلمه از اتو که ابتدای حرف اتومبیل است برداشته شده است و بخش دوم آن از کلمه ی باربری گرفته شده است که با کنار هم قرار گرفتن آن ها معنی حمل و نقل بار های زمینی از راه اتومبیل

عموما به مابقی شرکتها که توانایی حمل بار با استفاده از هرگونه وسیله ای را دارا می باشند شرکت های باربری می گویند.

البته امروزه شرکت باربری ستارخان و بسیاری دیگر درتهران و ایران فعالیت می کنند که به آنها اتوبار نیز گفته می شود. اصلی ترین کاری که این شرکت ها انجام می دهند، جابجایی هر نوع باری از یک مکان به مکانی دیگر می باشد. با توجه به به علت وجود بارهای گوناگون و مسیر های مختلف وسایل جابجایی مختلفی ساخته شده است.

برای نمونه نمی‌توان حمل مواد مواد فاسد شدنی مانند مواد غذایی که شرایط ویژه ای را برای نگهداری و جا به جایی نیاز دارند با ماشین های مخصوص حمل شن و ماسه جا به جا کرد. به همین علت امروزه شرکت‌های باربری هر کدام وظیفه تخصصی خود را دارند.

ادامه مطلب


[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ناوک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]