رطوبت ساز التراسونیک را بهتر بشناشید

چهارشنبه 15 مرداد 1399
12:51
احمد کلهر

رطوبت ساز التراسونیک از طریق ارتعاشات الکتریکی به ذرات آب فشار وارد نموده و آن را به مه و یا بخار تبدیل میکند. این نوع رطوبت سازها توانایی بالایی در افزایش رطوبت محیط دارند و از آن می توان در انواع گلخانه ها به خصوص گلخانه های هیدروپونیک استفاده نمود.

رطوبت ساز التراسونیک قابلیت نصب و راه اندازی بسیار ساده ای دارد و کافی است که مخزن آن به آب و دستگاه به برق وصل باشد. به هنگام استفاده از این رطوبت سازها نمی توان از آن به عنوان سم پاش استفاده کرد.

رطوبت ساز التراسونیک در تمامی گلخانه ها قابل استفاده است و از آن می توان برای افزایش رطوبت گلخانه استفاده نمود. این نوع رطوبت سازها در ظرفیت های مختلف تولید میشوند که برای انواع گلخانه بزرگ و کوچک مناسب می باشند.

به منظور تأمین رطوبت و آبیاری گیاهان گلخانه ، مه پاش های دیسکی ، نازلی و التراسونیک گزینه های بسیار ایده آلی می باشند. شرکت های تولیدی در راستای تأمین نیاز گلخانه داران انواع رطوبت ساز و دستگاه مه پاش تولید می کند.

استفاده از قطعات با دوام و مرغوب و طراحی اصولی و استاندارد مه پاش ها باعث شده بازدهی آنها در تولید رطوبت بسیار عالی باشد. همچنین مه پاش هایی که بازار وجود دارند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

ادامه مطلب


[ بازدید : 27 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ناوک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]